dissabte, 24 de novembre del 2012

El que hi ha entre tots dos



Estudi per a "La lite di Oberon i Titania" (tit. orig.The Quarrel of Oberon and Titania)



M'he preguntat fins quan duren els enigmes d'un comiat
Òrbites àvides (de deomises)

Em pregunte si cal despertar del somni de l'amor
si cal desvetllar els enigmes
que hi ha entre tots dos.

Em pregunte si el nostre amor es fonamenta en la fantasia,
en la il·lusió d'imaginar-nos l'un a l'altre
de veure el millor de nosaltres en l'altre.

Em pregunte si el nostre amor no acabarà en la certesa,
en els detalls de la rutina de l'un amb l'altre
de veure el pitjor de nosaltres en l'altre.

Em responc que no vull eixir de la ignorància
que vull continuar vivint el somni
que hi ha entre tots dos.

Parit al bar DGUST de Benigànim 
mentre esmorzava
23 de novembre de 2012

3 comentaris:

  1. Xavi, quin poema més preciós! M'has deixa t amb un regust agredolç. La dolçor dels somnis, aquests que tots hem viscut en un moment o altre de la vida. La utopia que no, que les certeses no han d'espatllar res, l'avidesa de saber de l'altre, de conèixer millor, de desvelar i compartir secrets, la meva. I no diria pas jo que l'amor acabi, no ha acabat ... però acaba alguna cosa d'intangible i meravellosa, que no hi ha manera que torni a ser.

    Amb molta nostàlgia, m'enduc el teu poema endins.

    Bon cap de setmana, Xavi, i gràcies per haver-te acostat a les Itineràncies.

    ResponElimina
  2. Gràcies Carme per les teues paraules i l'oportunitat de seguir-te.
    Bon dia de reflexió.

    Un bes de bon auguri per tots els catalans.

    ResponElimina
  3. Y toda la vida es sueño y los sueños, sueños son.

    ResponElimina

Llicència de Creative Commons
El Mur de Xerea de Xavier Vidal Torrella està subjecta a una llicència de Reconeixement-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons