divendres, 24 de maig del 2013

Els símptomes



Els símptomes


"Estant l'home un animal malaltís. qualsevol de les seues paraules o dels gestos equival a un símptoma"
Emile Cioran, “Eixe maleit jo”

Si veig en el color de l'alba
la llum de la teua mirada.
Si quan respire l'aire pur 
barrejat amb l'aroma de les flors
em ve a la memòria la teua frescor
i càlida sensació d'una abraçada.
Si quan tanque els ulls 
veig el teu alegre somrís
que creix i creix fins ocupar
tots els meus pensaments.
Si tot açò em passa
i no sé per què,
si jo només  voldria
veure la bellesa de l'alba,
oldre l'encisador aroma de les flors,
tancar el ulls i trobar la pau en el no-res;
si tot açò em passa i no sé per què
pense, com diu Emile Cioran, que potser
és un símptoma de la meua malaltia,
d'una malaltia d'amor.

Xàtiva, 21 de maig de 2013
mentre espere que el metge em veja l'esquinç
que m'he fet per no mirar per on xafe.

4 comentaris:

Llicència de Creative Commons
El Mur de Xerea de Xavier Vidal Torrella està subjecta a una llicència de Reconeixement-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons