dilluns, 1 de maig del 2017

Al so de la Muixeranga

Miquelets del Regne de València
a la celebració del 25 d'abril a Xàtiva

Al so de la Muixeranga


No m’emocionen les armes
ni la desfilada de tropes,
encara que siguen 
llegendaris herois del passat.

No m’emocionen els discursos
de polítics ni pròcers,
que llancen enceses arengues 
d’ocults propòsits.

Escola de Danses de Xàtiva

M’emociona la gent al carrer
ballant mentre sona
el discurs del tabal
i les dolçaines.

La Socarrada
Muixeranga de Xàtiva

M’emociona l’harmonia 
dels moviments
del poble fent pinya
mentre s’apuja l’enxaneta.

M’emociona com s’aixeca 
el País al so de la Muixeranga.

2 comentaris:

Llicència de Creative Commons
El Mur de Xerea de Xavier Vidal Torrella està subjecta a una llicència de Reconeixement-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons